Så det kan gå

Nu är jag klar i tvättstugan för denna gång. Herrejävlar va kläder jag har.. Eller det skulle inte direkt bli överfullt om jag köpte några plagg till i månaden (jodetskulledet). Jag rensar bland mina kläder hela tiden känns det som men va fan. Jaja, jag ska ta en dusch nu innan navi börjar, om de ens går ikväll. Får kolla upp det. Annars händer ingenting. Jag jobbar imorgon så det blir en lugn kväll hemma. Imorgon kommer min morbror och min moster hit. Det ser jag verkligen framemot :D!!!




Klädstången i rummet är jag helt koko på att den måste vara organiserad och fin så jag lätt hittar det jag använder mest nu på vinter..

Garderoben däremot...




...katastrof!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0