Promenad

Shillevippen,

Känner mig fylld med glädje samtidigt som jag är fylld med ångest. Konstig känsla. Jag ska ge mig ut på lång promenad men först ska jag lägga över musik på en mp3 så jag inte är alldeles ensam för det är bara tråkigt. Jag vill ha en orbitrek hemma, det hade varit drömmen för då hade jag bosatt mig på den alltså. Jag har velat ha en sån i flera år typ men jag har aldrig fått tummen ur,, och köpa en..Men promenader är nyttiga men frisk luft och skit. 

Idag är den en sån riktigt fin vinter dag, solen lyser och himlen är blå. Nu ska jag fixa med mp3 och sen ut.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0