life

Hello,

nu har jag varit vaken en stund men jag har bara tagit det lugn. Ska nog slänga mig i duschen, det hade varit skönt. Just nu spelar mtv en av mina favoritlåter empire state med jay-z. Jag och Therese ska ut och gå om ett tag och det ser jag verkligen fram emot för det har inte blivit så mycket promenerade här nere. Det är alldeles för halt för det. Annars är det inte mycket som händer men jag inte har någonting emot det. För jag mår bra här.

men nu som sagt ska jag gå och duscha. Hoppas ni får en bra dag. Jag ska ta massor med kort när vi är ute idag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jen

Jobbar som vårdbiträde på östermalm. skit roligt! :) hur var det på gotland?

2010-02-10 @ 13:50:33
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0