laktosintolerant???

Tog ett glad mjölk till maten och min mage är så jävla uppsvullen. Börjar verkligen tro att jag är känslig mot laktos. Fan fan fan. Det ser seriöst ut som om jag är gravid. Jag ska iallafall diska upp disken som är och sen åka till mörbylånga, syster! Jag är ju ledig restan av veckan så varför inte åka över. Mamma kommer hem ikväll så katterna är det inga problem med att lämna ensamna. Usch min mage alltså. Det känns verkligen som en stor ballong som bara spänner. det är obehagligt. Får helt enkelt sluta med mjölkprodukter, självmord!!




Aj aj aj, det spänner!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gud! Hoppas det inte är allvarligare än så!

2010-02-18 @ 16:15:48
Postat av: Lydia Tanga

Vet hur det känns är oxå mjölk allrgiker, föör jobbigt när magen känns så

2010-02-22 @ 11:11:22
URL: http://lmcestlavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0