Jalapeno

Just nu står maten och puttrar i stekpannan. Jag har inte gjort något speciellt till lunch idag utan bara stekt lite falukorv och frusna grönsaker men lite kryddor och med lite jalapeno också. Jag skippar ris,pasta och vitt bröd så ofta jag kan för det klarar man sig faktiskt utan. Det är inte så nödvändigt som man tidigare trott. Inga spännande mail har jag fått heller så denna dag blir redigt boring om jag får gissa.. Men sånna dagar får man uppskatta också. Jag har ju en hel garderob jag kan rensa för tusan :).

Nu, lunch!










Bild, 1 Vincent, 2 prinsen, 3 lunch, 4 guess who?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0