Inte en människa..

Halloj.

Nu är jag hemma efter en långtråkig dag på jobbet. hade en betalande kund på 4 timmar. Vet ni hur tråkigt det är eller? Som tur var så fick jag två lådor med varor, så jag hade ju lite att sysselsätta mig med. Jag verkligen hatar sånna jobb dagar som det inte händer någonting alls på. Anyho.  Nu sitter jag i morgonrocken min och bara slappnar av. Ska kolla upp när simpsons börjar och sen diska och laga mat till mig själv. Frågan är vad man ska laga idag!!

Hörs, puss!!




Jag blev grymt sugen på att se Bride wars nu. Åh älskar hennes bröllopsklänning, Vera Wang. Jag ska verkligen ha en riktig prinsessklänning och ett riktigt prinsess bröllop när jag väl hittar min prins. Ett bröllop kan väl inte bli överdrivet?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Se till och hitta en prins snart så jag får gå på bröllop! :)

2010-02-17 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0