In the middle of the night

Tänkte göra mig den tjänsten att skriva lite nu istället för att stressa imorgon när jag ska iväg. Om det är någonting jag är dålig på så är det att ta gott om tid på mig. Det blir alltid väldigt stressigt men försent kommer jag dock nästan aldrig, förutom när det är fest!! Då är jag alltid sist på plats :).
Imorgon då, jag ska tidigt eller tidigt och tidigt, mitt på dagen ska jag möta upp Mika för att vi ska ha tvätt dag(timme). Sist hade vi as kul, haha. Smutsig tvätt och två tjejer kan inte gå fel..typ. Men iallafall. Sen så ska vi ner på stan, eller iallafall jag för jag vill både ögonshoppa och kanske fynda något litet fynd. Funderar på lite smycken? Det va länge sen.. Och jag hoppas min klänning från nelly(vila) kommer imorgon. Vill verkligen se hur den ser ut irl nunununu!!!

Jaja, nu ska jag se om de finns något kul på tv för trött är jag då inte.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0