Happy B-day!!

Idag fyller Madeleine 23 år :D Grattis min sköna böna!! Önskar att jag kunde vara hos dig och fira!!



Jag har verkligen glömt bort hur skönt det är att vara ute och gå! Jag har precis kommit hem från en timmes promenad. Ska slänga mig i duschen alldeles snart. Jag fattar inte varför jag inte är ute och går oftare. Det är bra för mig och sen är det ju så jävla skönt att ha gjort någonting av dagen. Jag får hoppas att jag fortsätter med detta nu när jag endå har börjat. Har slutat äta ris, pasta och vitt bröd med. Det känns bra. Annars ska jag inte göra mycket idag. Söka jobb och jobba på framtiden.

Men först en lång dusch, ska nog raka benen med möhö.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0