Gotland.

Lite kul att jag vaknade på Gotland idag när jag slog upp ögonen och inte riktigt förståd först vart jag var. Igår ikväll åkte jag till Gotland och jag ska vara här tills på fredag då jag åker hem igen för att jobba. Just nu står Therese och gör sig iordning. Jag ska hoppa i duschen för jag luktar lite skumt efter resan inatt haha. Vet inte alls vad vi ska göra idag. Kanske åka ut till Rute till min moster som också bor på gotland. Kanske bara strosa runt på stan och njuta av att jag är på gotland. Jag är glad igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0