Godiiis









Hej,

lite mys bilder från dagen förutom den första som är tagen på min födelsedag. Jag och therese åkte ner på stan för att bara gå runt och se i butiker. Hamnade ganska snabbt på hennes jobb (cafe) och tog en fika som varade i ungefär 3 timmar. Mötte upp Madde när hon hade slutat jobba och skvallrade en massa. Det är skönt att vara tillbaka trots att det bra gått en vecka sen jag var här senast. När jag är klar här så ska vi traska iväg till affären och köpa lite godis tror jag. För det är typ gott eller nått.

hoppas ni får en bra kväll och att alla är lyckliga. Puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag saknar er tjejer!

2010-02-10 @ 10:32:32
Postat av: jEN

Det är bara bra :) vad söker du för jobb här uppe då? När kmr du nästa gång? :) pUSS

2010-02-10 @ 12:15:37
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0