Bomb

Har precis lagat spagetti och köttfärssås/köttfärsås??? till min syster som kommer hit alldeles snart, tror jag? Hon beställde det via sms tidigare ikväll. Jag som många vet är världs sämst på att laga mat.. jag får pina mig igenom mina egna maträtter jag lagar men det lär man väl sig när man blir vuxen?, att laga mat alltså.
Jag har som ni förstått tillbringat hela min dag med Mika och det är jag glad över att jag gjort. Vi är som piff och puff, Verkligen!!! haha. Anyho. Snart börjar Navi på tv och jag måååååste se det som vanligt.

Imorgon jobbar jag eftermiddag och sen är det hem och städa iordning lite som gäller. Mami kommer ju hem från Sthlm imorgon ochdå måste det ju vara liiite ordning och reda. Nu har jag inte brytt mig så mycket(vilket katterna uppskattar) om att plocka iordning efter mig (mamma det ser inte ut som en soptip, lovar!) men jag vet att det är bäst om jag gör det innan the lady arrives så att säga. BLA BLA BLA, jag bara spinner iväg i mina meningar.


Fashion snart... vem kan designern vara idag...(jag tråkar ut mig själv just nu)



note to myself.... SHUT UP!

Kommentarer
Postat av: therese

Aj fy faaan 1800 talet??

inte konstigt så många dog på det år talet..

jag evt du e ju en snögubbe så för dig e detta säkert lovley.. MEN för en koltrast som jag är det här bullshiit haha...sol sol sol kom tillbaka...



Saknar dig

PUSSS

2010-02-24 @ 10:45:18
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0