big deal...



Kom hem inatt från Gotland. Båtresan var ingen höjdare men bra gick det. Träffade en barndomsvän som körde ner mig till Kalmar.Typiskt att man skall bli stannad av polisen på parkeringen när man är så nära hem och så himla trött. Svårt att hålla humöret uppe!! Jag har haft hur bra som helst på Gotland. Jag älskar min lilla ö och dom fina människorna. jag är harmonisk idag. Undra hur länge det håller ;P? Nu ska jag fortsätta platta håret för jag ska iväg och jobba om en timme. Ikväll ska jag jobba med framtiden och söööööka en massa jobb både i Stockholm och på Gotland :D!


Ha en fin dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0