nighty night




Har suttit och slipat på mitt personliga brev rätt så länge nu. Tydligen så fungerar det inte som det var innan trots att jag mfl tyckte att det var väldigt bra. Ska se om min Chef tycker mitt cv är bra. Hon om någon borde ju veta :/ tycker det är trögt att jag inte kan få ett jobb i Stockholm och JA jag vet att det finns hur många tusen arbetslösa som helst men jag borde få gå före allihopa för jag VILL jobba och lära mig och utvecklas. Skit! Jag tycker att jag borde få arbete först för jag är jag ;).. Ska nog ta en dusch, glömde min deo i stockholm så jag måste köpa en ny för jag har lätt för att lukta skit.. Afrikanska gener vettni så om jag inte duschar varje dag luktar jag som killarnas omklädningsrum HAHA!.. typ.. usch va hemsk jag är mot mig själv..

Nu ska jag se tv eller nej jag skulle ju duscha.. puss puss puss och god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0