Love

Och så var man i FINAL!! Älskade Djurgården, vi vet hur man gör!! <3

Har haft en mys dag med Johanna. Har nästan gått hela dagen vilket jag tycker är riktigt skönt. Vi satte oss och fikade på stan med, gott med blåbärspaj. Åt helvete med dieten :P.. Nej, jag har en plan! Ska lägga mig snart för imorgon ska jag jobba lite mitt på dagen. Det blir att cykla in så jag hoppas vädret är bättre än idag. usch!

Sov gott hörreni.. djurgården djurgården djurgården







(dom kallar oss speciella, hahaha)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Du är så jäkla söt Mireille!:)

Johanna med såklart :)

2010-04-08 @ 21:57:13
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Johanna (svar på kommentar)

Men pucko-Mims! Jag menar den där de gör parodier på olika youtube-klipp. DEN hamstern xD



Tack för komplimangen förresten, Alexandra :)

2010-04-08 @ 23:50:36

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0