Lång fredag

Hej på er..
Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte tid att sitta vid datorn under dagarna för det är full fart här :) Dagen började med en morgon tur med Chefi (hund). Det var super skönt att komma ut direkt så på morgonen. Jag och Jeanette åkte hem till Pirjo efter att vi ätit frukost och hon hade en dröm lägenhet. En sån lägenhet skulle jag lätt kunna ha som en första, bara att den ska ligga i en annan ort. Åkte vidare till Kungsängen där vi umgicks och skrattade från klockan 2 tills nu. Vi tvättade till och med bilen och den blev så fin :) Imorgon ska jag och Jeanette åka in till stan med lillen och gå runt och bara njuta av stockholm och solsken(förhoppningsvis). Jag måste försöka träffa lite vänner med. Jag åker ju faktiskt TYVÄRR hem snart. Och jag vill träffa så många som möjligt!


Morgon promenad..


Hos Pirjo med lillen :)


Åkte förbi Tensta och jag blir alltid lika varm i hjärtat..





Hittade små påsk kärringar och en påsk gubbe på parkeringen. :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Ja, visst är det fruktansvärt!!! Jag brast verkligen i tårar när jag såg det hemska.. Fy tusan vad illa till hon hade legat om hon hade kommit nära Neville. Jag säger då det!

Stackars lillen, undrar vad som rörde sig i hans huvud när hon var så elak.. Så himla liten och hjälplös. Tack och lov att dom upptäckte det!!



Kram

2010-04-02 @ 22:00:43
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0