Jogg/walk







Jag tog mig en 20 minuters joggning + 30 minuter powerwalk precis. Hur skönt som helst förutom att mina ben överdoserar mjölksyra haha. Nästa vecka börjar jag helt på nutrilett och ska försöka hålla det i 2 månader. Blir jag sugen på mat så äter jag mat självklart. Jag är ingen bantare och det vet alla haha. Men jag ska fanimig försöka iallafall. Lite mindre kan man alltid bli. Inte för att jag tycker att jag är tjock nu men endå!

Nu ska jag ta mig en dusch och sen göra mig iordning för att åka till Öland med mami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0