Jajuste.

Whats up..?

jäklar va förbannad jag blev imorse när jag såg att djävulskattsatan Vincent hade misshandlat min ena sko klack. Jag kommer INTE att sakna honom när han flyttar som jag hoppas är denna vecka!!! Jag har varit ganska så lugn innan då han förstört min ena soffa, alla väggar i lägenheten, mina lampor, porslin och lite annat, men när han gav sig på mina skor blev jag fy förbannad. Nu är han inte vatten värd! Kattjävel.

Annars är det en strålande dag här i Kalmar och jag ska alldeles snart ge mig ut på en powerwalk. I eftermiddag ska jag tvätta min överfulla tvättkorg och städa min överdrivet stökiga rum. Kan inte me detta längre. Det är alla jävla kläder som jag endå har för lite av som gör det stökigt. Det enda som är bra idag är att himlen är blå..

Nu ska jag gå av mig lite.. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0