Hej och hej då :D




Kan jag inte vara där får jag ju sponsra hemifrån!

Nu efter slutspelet så är det jag som myser med Avatar. Det blir nog inte alls för mycket bloggande ikväll så jag önskar er en mysig lördag. Någonting som är sjukt tråkigt är ju att nu blir det ingen mer hockey. Eller visst är det hockey men det är ju SM som är kul att se på. Nästa år ska jag stå på läktarn och sjunga:

Sjung för gamla Djurgår´n nu, sjung av hjärtat sjung! Enda klubb i världen som är evigt lika ung! Sjung när vi har vinst på gång och sjung när det går snett. Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt! Sjung för gamla Djurgår´n nu, sjung i ur och skur! Visa folk att blåa ränder, dom går aldrig ur! Vem som vil...l... kan sticka upp, men vi är nummer ett! Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!

Pusselidjurgårdspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0