Get fit

Good day!

har precis kommit hem från en 30 minuters powerwalk/joggingtur. Det är alltså tvådje gången idag som jag är ute vilket känns hur skönt som helst. Ska försöka komma ut på en powerwalk/jobbingtur minst 3 gånger i veckan. Cykla till jobbet ska jag börja göra helt nu, har åkt med mam eller tagit bussen några gånger då det regnat eller varit alldeles för kyligt men nu är det slut med det. Någonstans under att mitt fett finns en sexig jävel och jag vill ha fram henne så snabbt som möjligt. Nu ska jag göra mig en shake och sen ska jag ta en dusch..


Puss puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0