24 april 2010

God morgon mitt på dagen..

Tog mig en extra sovmorgon. Varför vet jag inte men ååh så skönt. Solen skiner ute och jag ska balanda mig en shake och sen ta mig en promenad. En trevlig grej så här på morgonen är att jag tappat yttligare 1kg. Och alla ni som vill veta vad jag väger, det får ni reda på när jag är i närheten av vart jag vill vara :P Tycker fortfarande jag väger alldeles för mycket för att kunna vara stolt över mina siffror TROTS att jag tycker jag själv är snygg! hmmm haha. men jag tror ni förstår vad jag menar.

Ikväll är det hockey. Kan bli sista matchen för sm slutspelet. Hur det än blir så är vinnaren värdig och tvåan lika så :)


jag vill ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0