1 april 2010..

Oj, här flyger tiden förbi.. Klockan är ju redan 16.39. Så kan det går när man är bland folket som betyder. Idag har jag varit nere i centrum med tuominstammarna och handlar lite allt möjligt faktiskt. Påsk godis bland annat så jag hoppas det kommer förbi några påsk kärringar :) För en liten stund sen började solen skina här typiskt bara för att vi var färdiga med våran promenad. Nu ska jag faktiskt ta och hjälpa till att äta upp godiset. Ha det fint så här vi när vi hörs.



Teo Tetris.. Han har verkligen vuxit till sig sen sist :) Mysunge!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jättesöt!

2010-04-01 @ 20:03:02
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0