We will never say bye bye


Alla vet hur det känns att förlora någon man bryr sig om. Och ni som inte gör det kan skratta er lyckliga. Någonting jag hatar är när man vet att man ska förlora någon och man sitter nästan och räknar dagarna trots att man bara vill stoppa tiden. Min bästa vän är det jag kommer förlora. Hur mycket jag än vill stoppa henne så kan jag inte det. Om några dagar åker hon till Turkiet och jag vet inte hur länge hon stannar, och hur mycket man än inte vill att man ska tappa kontakten så kommer man förlora en viss kontakt. Sjukt men sant. Jag har redan börjar undvika för att slippa säga hej då. Är allmänt otrevlig och grinig för jag är medveten om att jag kommer förlora min bästa vän och nu vet jag att många sitter och tänker men shit om ni är bästa vänner så kommer ni inte förlora kontakten men tänk er att din bästa vän flyttar till asien och har inga planer på att komma tillbaka, än så länge.

Vi får väl se men jag hatar att behöva erkänna att jag är avensjuk på Sedar. Hon var min bästa vän först!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

har du en bra dag?

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag vet vad du menar ..man tappar ju faktiskt kontakten med vänner oavsett man vill eller ej när de flyttar, men man kan också utveckla en helt annorlunda djupare vänskap..plus att man kanske också inser hur jäkla mycket den där vännen betyder i ens liv.



men förstår att du känner dig ledsen pga detta.



kram

Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

hihi snygg bild :P

2009-09-08 @ 12:23:33
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice det!

2009-09-08 @ 12:31:18
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0