Vi hörs ikväll.



Jahapp då är jag klar för jobbet. Ute blåser det och jag behöver verkligen en höst jacka. Har ingen än så jag springer runt med min kofta! URK så kallt det är ibland. Hoppas jag hittar något snyggt i sthlm. Vet fortfarande inte vilket flyg jag ska boka. Får kolla det nu innan jag åker till jobbet. Ikväll ska jag iallafall packa, tror jag kommit på hur mycket jag ska ha med mig. 2 outfits per dag?! Mama ska vara snäll och tvätta lite kläder åt mig när jag är på jobbet iallafall, TACK! Hoppas det blir mycket jobb ikväll, då går ju tiden snabbare.

Måste man verkligen vara blond för att ha riktigt riktigt kul?!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0