Stockholm torsdag morgon då!

Ja jissus, jag kommer iallafall iväg till stockholm efter mycket om och men. Det ska bli skönt att få komma upp. Åker torsdag morgon och sen ska jag dra en lite runda på stan innan jag möter upp Jeanette. Åh så jag längtar! Annars har jag legat i soffan som en slempropp och kollat på tv. Jag är grymt sugen på ett glas mjölk.. brb..

(ÅNGRADE MITT BILDVAL!)

.. så nu har jag min mjölk. GOTT! Nu är bara frågan vad man ska ha med sig i packningen :O?! Kläder men hur mågna skor och hur vad för kläder .. Å N G E S T! .. Nej nu ska jag gå igenom min garderob.

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: JohannaN

Tack! Dock är inte mitt hår lika snyggt utan löshår kan jag säga :P hehe

2009-09-22 @ 23:06:22
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0