Spännis jävel


Vincent, Cleo och Lilla Li!

Hemma från gymmet. SÅ MYCKET FOLK! Gillar inte när det är för mycket folk. Speciellt inte alla jävla spänninsar till killar. Visst får dom vara där och visst får dom träna men LÅT INTE SÅ JÄVLA MYCKET! Om tyngderna är för tunga så byt. Hur mycket träning får man egentligen om man tar den tyngsta tyngden och sen ger ifrån sig en ghaaaarf och sen går därifrån för att ta nästa maskin med den tyngsta vikten och ge ifrån sig yttligare en GHAAARF! spänna sig i spegeln och gå hem?! HALLÅÅÅÅÅ! Ja, vem är jag att ha en åsikt (eller hur lillis?)

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen slänga mig i soffan och kolla på simpsons. Så mamma får flytta på sig när jag är klar :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0