Och du mår bra?

Hej på er fredagstroll. Hoppas ni mår bra. Jag är trött som bara den. Kan bero på att jag tränade på tom mage och sov dåligt inatt och att busschaffisarna i stan är sjukt sura gubbar som inte fått något på länge. Jag har iallafall legat i soffan i flera timmar och bara kollat på tv. Ska fixa håret och sätta mig med lite papper och matteboken om en stund. Resten av Sverige ska antagligen ut och partaja. Hade ju varit kul men jag är ju nykterist(NOT) så det blir det inget av. Nej dra till norrköping jag ska fixa håret. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

- COOL HEADER!

2009-09-04 @ 17:31:20
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Angelica

Jättefin blogg! :)

Ha det kul i norrköping!

2009-09-04 @ 18:18:27
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0