Min dator...

0-155039cba0bc75809a406660ce3bd03f.png

Kolla varifrån!

Min dator är fortfarande trasig. Börjar bli riktigt irriterad över situationen faktiskt. Jag vill kunna skriva av mig och ett litet sms räcker inte till. Just nu är jag på jobbet men här är det helt tomt på folk. Ska ta mig en snabb runda på stan när jag slutar vid 6. Jag saknar stockholm allaredan. Har bestämt mig för att försöka flytta upp till nästa år men, denna gång ska jag riktigt planera allting och vara förberedd på mycket jag inte var förberedd på sist.. För jag är trött på fiaskon! Har faktiskt redan börjar små kolla på jobb och lägenhet. Ja, nej, nu ska jag sluta dagdrömma. Hörs förhoppningsvis ikväll. Puss på er!






Kommentarer
Postat av: Lydia Tanga

Hej gumman hoppas allt är bra med dig =) ska vi följa varandra på bloglovin kraaaaaaaam

2009-09-30 @ 22:41:58
URL: http://lmcestlavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0