Lite Stockholm.

Hej älskade raringar. Igår blev det inget inlägg för jag glömde helt enkelt bort att blogga. Var i Kungsängen med Tuominstam och firade gubbenlilla. Hejade på indebandytjejerna och hade det allmämt trevligt. Är mer sugen är någonsin att flytta tillbaka till Stockholm men jag har lovar mig själv att jag inte skall stressa upp denna gång utan jag ska ta den tid jag behöver för att få det att fungera så bra som möjligt. Är inte blogg sugen nu heller så jag skall bara slänga upp lite bilder så jag har de gjort. Flyger hem om någon timme så vi hörs senare ikväll..
Puss på er!


(lite bilder från fredagen, hade hur trevligt som helst. Hade dock glömt bort att man måste vara redo att vara vaken till typ 5 på morgonen innan man får somna. Och 2 timmar av åkande fram och tillbaka är MYCKET när man är onykter!)


(igår var det bandy och födelsedagsfirande i kungsängen) Fick riktig nostalgi känsla av att sitta och titta på tjejerna kämpa. Påminde mig om när jag var liten och spelade basket. Något jag kan sakna idag.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Kikar in och önskar dig en bra start på veckan !:D

2009-09-28 @ 12:27:01
URL: http://jaannicaa.webblogg.se/
Postat av: nathalie och emma

vad fin du är :)

2009-09-28 @ 14:08:15
URL: http://beautyisourduty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0