IM SO EXCITED


(Jag brukar alltid ta två kort som jag väljer mellan, men när jag ska ta kort nr 2 slår jag i armen precis när kortet togs hahaha, är det så jag ser ut när jag får ont ?! :O Söt jag är!)



Hej, nu är jag hemma och la precis på telefonen med Jeanette. Imorgon är jag där. KUL SOM FAN SKA DE BLI! Det pratar redan om fest lite överallt i stockholm och jag vet inte var jag kommer hamna men KUL SOM FAN SKA DE BLI! Jobbet idag var segt. Inte mycket folk nu på hösten inte. Men jag älskar mitt Triumph, bästa jobbet ever!

Nu ska jag snart hämta upp sista tvätten och sen börja PACKA PACKA PACKA! Åker med flyget 9.20 imorgon och landar på bromma 10.15 LÖVLY! CANT WAIT! Nu ska jag dra fram väskan och sen packa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg, följa varandra via bloglovin ? :)

puss / emmy

2009-09-23 @ 19:55:46
URL: http://baraeemmys.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är avundsjuk! Hoppas att du får det toppen, pinglan!

2009-09-23 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0