I will always be happy.


Har fått hjälp med lite matte grejs jag inte förstått mig på. TACK LILLIS! Nu fattar jag att 6-1-2= 3 . Jag är sämst på matte. Annars, som jag alltid skriver, har jag inte gjort mycket alls. Jag har varit i skolan som ni redan vet. Åkte till någon bondgård och släppte ut en katt som skulle tillbaka och sen har jag kollat på min älskade Homer. Nu ska jag snart lägga mig för jag ska upp relativt tidigt imorgon för jag har lektion och efter det ska jag träna lite hade jag tänkt. Är glad utan anledning vilket WE LOVE right..

Well well nu ska jag kissa och sen sova .. PUSS!
 


Kommentarer
Postat av: nataaalie

Jag äskar ditt hår när det är så där!!!

2009-09-04 @ 19:05:38
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0