Glasögonorm



Hej där ute. Min dator är på god väl att inte fungera längre. har haft jätte problem med den på senaste så jag antar att jag måste börja se mig om efter en ny dator vilket jag inte ser framemot. Annars har jag huvudvärk idag och det är ju ingenting man vill ha men, det kan bero på att jag inte ätit någonting än. Har börjar slarva lite med maten känner jag, NOT GOOD. Ska sätta mig i soffan med matteboken nu faktiskt. Och det är typ de jag ska göra idag. plugga, Åhh så roooooooooligt! Vädret suger här i Kalmar..

Hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gör så! H&M har många fina, även Gina Tricot =)

2009-09-05 @ 13:57:21
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Elin

fin blogg du har :)

2009-09-05 @ 13:58:58
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0