Fallin angel


(gammal bild men jag är alltid glad när jag är i sthlm! Och här var jag riktigt glad kommer jag ihåg!)

MYPP! jag fick läraren att skjuta upp provet för min del. Hon ville inte att jag skulle göra det på Onsag så jag får göra den någon dag efter så PÅ ONSDAG åker jag till Stockholm och stannar tills söndag. SÅ NICE! Jag kommer krama sönder Ramla när jag träffar henne. Och alla andra som jag har saknat. Det roliga är att många kommer HATA att jag är i stor stan och till er säger jag bara SUUUUUCK ON THIIIIIS!! .. Jennifer nu får vi ta och fixa ihop en utgång ;)! Jag ska hoppa in i duschen nu för jag är äcklig och efter det ska jag göra mig iordning för vipkvällen ikväll på jobbet. Mellan 17-20.

Om du bor i Kalmar så kom gärna förbi triumph på södralång gatan och säg hej. Vi har 25% på hela sortimentet och vi bjuder på bubbel och snäääääxx :).

Did I tell you, you love me more then I love you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0