Dags för Fredags myyyyyyyyyyyyys!


Ny duschad och fräsch är jag nu iallafall och jag sitter här i mitt pinsamt stökiga rum och sjunger till HUSH HUSH (PCD) Jag ska plocka lite här och sen ska jag kolla om det går någon mysfilm på tv. Jag har ju köpt glass och bär. MUMS! Nadine kommer ikväll med och det ska bli mys. Länge vi umgicks bara vi! Men nu först, på med mjukisdressen LYX dressen ;)! Rensa kattlådan för det luktar kattbajs här, sen ska jag värma bären. JUSTE jag ska ta fram köttbullarna för Nadine är hungrig..

PUSS

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Nepp, gör inte det.

2009-09-11 @ 20:34:53
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Nino

Fin blogg!!!

2009-09-11 @ 22:29:13
URL: http://manikyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0