090909

God morgon underbaringar. Först och främst måste jag skriva GRATTIS till Lexxi och Alec som fick sin son Neville inatt. För er börjar nu ett helt nytt liv! Coolt. Själv är jag rädd för tanken att skaffa barn men jag beundra dom som skaffar sig en liten en. Annars mår jag bra, smygande huvudvärk men det går nog över. Igår trodde jag att jag skulle bli förkyld eftersom jag satt ute i blåst i en halvtimme och väntade på bussen men, jag klarade mig. Nu ska jag fixa håret och slänga i mig lite frukost.

Hörs later .. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0