Vad hade passat som rubrik?

God morgon, god morgon, Rise and shine. Idag är en strålande dag, nej inte riktigt men varför ska man inte vakna med ett leende :). Höll på att få panik när jag kollade på klockan på datorn för en stund sen. Skiten hade ju inte ställt om sig men jag kom på att jag inte hade bråttom när jag kollade mobilen. INTRESSANT VA?! Om en timma börjar jag jobba. Jag tror inte att jag kommer få reda på om jag fått jobbet i stockholm idag heller med tanke på att dom inte ringt än. JAG VILL VETAAAAAA! Jag vill flytta till stockholm NU! Idag ska jag äta sushi! MMMM SUSHIIIII!

Nej, nu ska jag fixa frillan och göra mig liiiiiite snyggare än vad jag redan är :D
Hörs sen, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0