Syns inlägget??


Vet inte riktigt vad som hänt med min blogg men några av mina inlägga har försvunnit eller inte ens publicerats. Väldigt irriterande om något.

Idag har jag lagat mat till mig själv faktiskt. Blev förvånad över hur gott det blev. Jag lagade kasler i sås och ris. Glömde däremot att salta riset men det gick iallafall. Jobbade några timmar nu på eftermiddagen och det kändes att jag inte varit på jobbet på några dagar. Jag längtar tills jag får reda på om jag fått jobbet i sthlm eller inte. Vill inte gå runt och undra längre utan NU VILL JAG VETA :D! Ska sätta mig i soffan och kolla på Simpsons snart. Imorgon är det skola som vanligt och sen får vi se om jag orkar dra förbi gymmet. Jag har inte tränat på as länge. Fy vilken latmask jag är!

Nu börjar SS. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Vilken fin kappa du har :)

2009-10-20 @ 14:11:22
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: amanda

Skit snygg jacka! Vart har du köpt den? :)

2009-10-20 @ 15:27:52
URL: http://maargaritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0