Ska man ringa eller vänta?

Nu ska jag sätta mig och plugga lite. Har även tänkt ta nya bilder till min header får se om jag orkar göra iordning någonting. Lockigt ruffsigt hår med intensivt röda läppar? Det låter som något men som sagt får se om jag orkar göra iordning någonting.



Ni vet ju att jag sökt jobbet i Stockholm och jag har fortfarande inte fått svar. Kan man ringa och fråga dom som håller i ansökningarna eller är det för desperat? Jag vill ju verkligen veta, sista ansöknings datumet var den 15:e och snart är det ny månad. Får jag jobbet ska jag börja jobba i mitten på November som typ är om 2-3 veckor.. Kan man ringa eller ska man bara vänta?


Kommentarer
Postat av: mia

fin blogg :)

2009-10-28 @ 15:15:05
URL: http://kclp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0