Sista för idag..


Från noll till hundra på 15 minuter

Mina bullar är dom snyggaste i världshistorien och det är bara VANILJ bullar. MUMS! Plåt nr 2 är i ugnen nu och Fy fan va jag ska tjocka mig om ett tag. Det var sjukt tråkigt att baka dom men jag ska nog göra detta till min nya hoppy ;) Gott resultat. HOPPAS det går någon bra fredags film på tv. Säger god natt till er nu iallafall. Fredagsmys på G.

Hörs imorgon, puss♥!



UPDATE: bullarna på plåt nr två var liiiiiiiiiiiiite större än bullarna på plåt nr ett. I LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Åh vad gott emd bullar!:D



sv. Tack, det är bara fint här :D Med dig?

2009-10-09 @ 20:03:02
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Evelina

Mumsigt värre med kanelbullar! =)

2009-10-12 @ 17:31:02
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0