Och det är någonting jag vet om eller?

Nu mina kära vänner så ger jag snart upp det här med att vara vaken. Eller jag skulle sova om jag kunde men jag somnade ifrån simpson och nu är jag pigg igen. BAJS! Om en timme blir jag rik men imorgon öppnar ju nya varuhuset Hansa City så jag lär ju blir fattig igen. Ska försöka inte handla någonting onödigt men jag känner mig själv. Sushi till lunch iallafall för jag har varit sugen på det i en vecka nu. Och jag fick ett sånt sug av att göra en rosa cupcake tatuering på min arm precis. Farligt farligt!! Ja, nej. Hoppas jag får något svar imorgon om hur DET BLIR MED JOBBET I STHLM! Hur länge ska man behöva vänta egentligen??


Night night sleep tight

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; de va så lite, och tack så mycket själv ! :D

2009-10-23 @ 11:01:15
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: ιиєsιтα ♥

Hej sötnot. Förlåt om jag stör men kan du rösta snabbt på min blogg vilken som jag ska ha som bild i min inlägg bara en liten kommentar.

Kramar sötnot.



PS. Hur fick du se istället för blogg.se? ;)

2009-10-23 @ 19:01:53
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0