Min dator är cp igen.



darlings, min dator är cp igen så jag har inte kunnat uppdatera idag. Har varit iväg och jobbat några timmar. Fy fan vilket härligt höst väder vi har nu. Jag älskar hösten. Såg till och med första snön idag. LIIITE tidigt för snö kan jag tycka men jag älskar snö så BRING IT ON! Nu sitter jag och glor på serier på tv och äter mat. Imorgon ska jag till skolan och inte så mycket mer med det. Ska inte jobba något mer denna vecka så jag vet inte om det kanske blir utgång i helgen vilket hade varit riktigt kul. Får se...

Nu ska jag iallafall fortsätta se på tv. Hörs säkert senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0