Jag ska bli MOSTER!



JAG SKA BLI MOSTER. Helt sjukt underbart känns det samtidigt som jag är lite ledsen för nu förlorar jag en vän jag kännt i flera år. Hon finns ju kvar men inte på samma sätt. Hon är fortfarande min bästa vän och kommer alltid vara det men hon är ju inte flippare Therese längre utan nu blir hon flippar mamman Therese. Känns både jobbigt och kul, det kommer absolut bli mer kul är jobbigt men shit nu kommer man på att man börjar bli äldre. Vänner gifter sig och skaffar barn. Jag är super super super glad för hennes och Serdars skull. Och för min skull för jag ska bli MOSTER, kan fortfarande inte fattta att du är Gravid Therese! WIHU! Vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag är har så mycket känslor i kroppen just nu. Men om jag ska försöka förklara hur jag känner när jag skriver detta så kan jag ju säga så här: jag ler så mycket att leendet blir ett litet skratt och sen säger jag till mig själv,"skärp dig för fan", och så börjar de om igen!

fan va luddigt jag skrivit haha men det får va. 

Jag älskar dig Therese♥!

Kommentarer
Postat av: Lydia Tanga

Hej gumman jag trodde du menade Nadine höll på och få hjärt atack haha, men Grattis hihi , hoppas du får en trevlig kväll kram på dig :D

2009-10-14 @ 21:02:46
URL: http://lmcestlavie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag ÄLSKAR den här nyheten.. !

2009-10-17 @ 00:47:53

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0