Jag blev bortrövad :D

Hej älsklingar. Gissa var jag är? Jag är i Oskarshamn.  Jag träffade på en barndomsvän i Kalmar och hon frågade mig om jag ville följa med hit och festa ikväll, SJÄLVKLART! Åh allting är så kul. Jag och Kerstin var bästa vänner när vi var yngre men sen så gled vi ifrån varandra när hon flyttade till småland och jag bodde kvar på Gotland. Ikväll ska jag ha jätte kul. Vi har redan hällt upp våran första grogg :D. Jag ser verkligen fram emot denna lördagskväll. Vad ska ni göra? Hoppas ni får en bra kväll. Jag tror inte jag kommer höra av mig något mera nu men vi hörs ju imorgon med massvis med bilder får man hoppas. Min kamera är ju kvar i Kalmar men Kerstin har en Kamera som ska gå varm.


Ha en bra kväll. Pussar från Oskarshamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0