Jag är jätte trött


Den här kattjäveln saknar jag!

Regn regn regn regn. Mysigt men fan så kallt de är... ska stänga bakongen vänta....Så, Fan, fryser ju ihjäl. Just nu önskar jag att jag hade haft körkort så jag kunde köra och hämta syster på Öland men INTE FAN KAN MAN DET! Så jävla sugit. Jag är endå rätt trött i kroppen så en dusch och sooooooova skulle jag inte tacka nej till men det känns onödigt att sova nu för då vaknar jag vid typ 9 och sen kan jag inte somna om igen och jag hatar att inte kunna somna om när det är natt. Så det blir nog bara dusch för min del. Jahapp, nu slutade det regna..

Vi hörs ♥


Kommentarer
Postat av: Lydia Tanga

Skit snygg bild me like hihi , Hoppas du får en trevlig kväll puss puss love :D

2009-10-10 @ 17:37:55
URL: http://lmcestlavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0