Im up!

Hallå, Jag tycker att jag är grym som orkar upp så här några timmar efter en ute kväll. Att jag lyckas se fräsch ut det är en annan femma! Nu ska jag slänga på mig jobb kläderna och sen åka iväg för att jobba några timmar. Inte så farligt alls. IGÅR... hade jag hur kul som helst. JAG HAR SAKNAT MINA POJKAR! Jag skrattade typ ja hela tiden. ( det luktar katt bajs här just nu. Det gör mig lite illamående)


Nej nu ska jag klä på mig. Hörs i eftermiddag efter jobbet men lite bilder.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0