I wake up with a smile on my lips.



God morgon eller God middag faktiskt. Hur mår ni? Själv mår jag jätte bra. Att jag är uttråkad är en helt annan femma. Idag händer inte mer än att jag tänkt städa mitt rum och plugga en hel del religion. Ska ringa lite samtal med och se vad som sägs. Tråkigt nog har jag ingenting att uppdatera med. Meeeen, Therese kommer hem den 25 november och jag hoppas hoppas hoppas vi kan ses då innan hon tar sitt pick och pack och åker till Gotland.

Nej, vi hörs senare när jag har någonting att komma med. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: housemalla

Fin blogg!

2009-10-28 @ 13:53:19
URL: http://housemalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0