Glöm inte att knuta skorna

Jag vet jag är sämst. Men min dator fungerar inte så, nu är det som det är. Jag kom nästan precis hem från jobbet. Maten plingade precis i mikron så jag ska snart sätta mig framför simpsons och äta. Dagen har gott snabbt och det tycker jag om! Förutom att det börjar bli riktigt mörk nu på kvällarna så har jag inte lagt märke till något nytt som hänt i mitt älskade liv haha, På söndag ställer man om klockorna Sverige. och jag har fortfarande INTE hört något om jobbet i sthlm. BAJS! Nej nu är det simpson och kyckling gryta som gäller..


Föresten, Jag snubblade av bussen för en stund sen. NÅGOT PINSAMT!.. Glöm inte att knyta skorna..

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Heejsan!

Allt bra med dig idag? :)

2009-10-21 @ 19:25:27
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att höra! Joda det är bara fint med mig också :)

Hittar du på för kul då? =)

2009-10-21 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0