En liten grej bara



Nerverna tar kål på mig. Ansökningsdatumet är lixom 15/10 och det är ju bara 9 idaaaaaaaaaag! Håll tummarna med mig! Mina bullar blev inte riktigt så goda som jag hade hoppats på men GODA va dom. Till nästa gång ska jag ha i meeeera vanilj. Jag ska borsta tänderna nu och töppa kissblåsan en gång till för snart ska jag sova. Imorgon är det upp tidigt och iväg till jobbet. Kanske ska försöka få tag på Qviberg och se om han kan låna sin grannes kamera så vi kan ta lite killer höst kort, kanske?
Idolerna var lite sisådär ikväll. Tove är ju en favorit alltså. Heja Tove!

nej, god natt IGEN!

Kommentarer
Postat av: Hanniz

hoppas du får jobbet! jo tove e bra men tror erik vinner hela skiten..

2009-10-10 @ 01:19:50
URL: http://hanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0