My life just sucks


Måste få skriva av mig lite. Just i denna sekund hatar jag min livssituation. Jag är helt fylld med power och glädje och jag vill ut och röja satan men mina vänner är i andra städer, i andra länder. Jag sitter i Kalmar seriöst helt ensam. Jag tycker inte synd om mig själv utan jag bara hatar att jag bor här just nu. Jag hade ett liv ända till  jag kom hem från Turkiet. PANIK! Dom man trodde var ens vänner här är rakt av kukhuvuden, dom flesta iallafall, faktiskt. JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT INTE HA NÅGONTING ATT GÖRA. Jag vill inte bo här längre. Jag vill bo där jag ständigt har folk runt i kring mig som inte är dubbelansikten. Jag skulle inte stanna här längre än jag var tvungen till för alla pengar i världen. FUCK ALLT. Jag är väldigt sur på situationen just nu, just NU. Imorgon älskar jag säkert livet igen, SOM VANLGIT!


SKJUT MIG NU SNÄLLA!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag saknar dig med Mireille!

2009-10-03 @ 23:53:58
Postat av: therese

Dom flesta ar kukhuvuden!!

men jag hoppas ınte jag ar en av dom huvudena haha !!

Saknar dııg mırre pırre fınns ıngen jag hellre skulle ha vıd mın sıda nu.. KOM HIT !!!

2009-10-04 @ 10:21:26
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0