I got soul but i'm not a soldier



Hej.
Nu är jag hemma igen. Lektionen gick bra och den var över snabbt. Tog mig en runda på stan, införbi systemet och köpte mig en vinare ifall att det nu händer någonting ikväll som jag fortfarande inte fått bekräftat! Köpte mig en fin fin ring med på glitter och jag ska måla den med nagellack innan jag använder den (girls you know why). Ska försöka få tag på Q nu. Sen ska jag nog kolla lite tv eller något annat tråkigt.



So I keep doing my own thing
Walking tall against the rain


Kommentarer
Postat av: Lydia Tanga

Hej gumman! Allt bra med mig också heheh, familjen mår super, hur e det med dig och lafamilia hälsa så mycket från mig =) ska du göra nåt kul i helgen kram kram

2009-10-02 @ 15:13:37
URL: http://lmcestlavie.blogg.se/
Postat av: Lydia Tanga

SV: blir bara jobba för min del snyft snyft och sen en massa plugg gahhhh , hoppas du får en trevlig kväll gumman och festa för mig me kram på dig

2009-10-02 @ 15:54:17
URL: http://lmcestlavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0