Detta är verkligen..



...bland det finaste jag har hört i hela mitt liv. Jag är en sucker för opera faktiskt (men det är ingenting jag berättat för folk, förens nu då) men bara om man blandar det med balad musik. Sitter här lite naken och nyduschad och ska börja fixa mig lite smått inför kvällen. Håret är viktigast så det får ta den tid de tar me de. Än är det lite tidigt att ta fram vinflaskan. Köpte foot of africa (favoritvin) lite sur och lite syrligt YUMI!

Hörs senare (mycket musik i bloggen nu, HÄRLIGT)

Kommentarer
Postat av: denise strowder

jag kan saga att du ar verkligen inte ensam om att tycka om det;) I love it too det ar sa romantiskt och vackert puss

2009-10-02 @ 19:13:37
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0